onsdag, august 13, 2008

Uka's links

Jeg så konkurransen på bloggen til Belle, og likte ideen hennes. Så jeg skriver gjerne om henne, ikke fordi jeg har så utrolig lyst på parfymen, men fordi jeg synes det er bra gjort å gi en bra moteblogger reklamen han eller hun fortjener. Men samtidig så hadde jeg ikke lyst til å skrive om kun en eneste blogger, når jeg leser så mange blogger som jeg gjør.

Så fikk jeg en glimrende idé. Det var nemlig noe jeg så på større amerikanske blogger, at de en gang i uka linket til bra innlegg på andre blogger. Så fra nå av så skal slike "link - posts" bli ukentlig kost på bloggen min. Enjoy.

*Belle har lagt ut nye ting i salgsbloggen sin, så det er bare å skjekke den ut.
*Mia nyter sommerferien og har fått ny design. And I love it.
*Det er gøy å se at Sallie har litt selvironi. Og en kjempebra blogg.
*Tilbake fra Kreta, Nette feirer 18-årsdagen. Oss andre får være misunnelige.
*Bloggerbeef? You be the judge.
*Og Linn fra fashionjunkie blogger om OFW, pluss: en ny norsk moteside.
*Annema gir oss en oversikt over høstens hovedtendenser.
*Magnus er off to Oslo, så vi får en bra moteblogger til her hjemme.

Hehe, føler meg som en wannabe blogspot Gossip Girl. Kanskje jeg klarer å reklamere for andre bloggere bedre med tiden, men for now: enjoy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så gøy! Ble overrasket over at du linket meg, hyggelig : )

Anonym sa...

Skikkelig morsomt at du linket meg :) Tusen takk! Linken virker ikke da, hehe! Hvis det var den med "blankskalla støgging" du skulle linke til, så finner du den her:

http://bysilje.wordpress.com/2008/08/12/blankskalla-st%c3%b8gging/

Veldig gøyalt innlegg forresten. :D

Tonia sa...

Hehe, skal forandre linken =) Og uff da, trodde at jeg skulle komme med sånne links hver uke, men det gikk nok ikke..