lørdag, august 16, 2008

Dagens Outfit - Lørdag

Møtte S. i byen i dag, og tok en kaffe. Stakkars jente skal ta eksamen om igjen før meg, tror ikke jeg hadde giddet å gjøre det så fort. En IB eksamen i året er mer enn nok for meg. Ifølge S. så er Dubai den reneste shoppingparadis, og det tror jeg gjerne på. De har jo ingen toll eller skatt der. Kanskje jeg burde dra dit en gang snart jeg og?

Fikk svar fra de første to kvotene jeg søkte på i Tyskland og kom selvfølgelig ikke inn. Svar fra den tredje kvoten får jeg først i September, så nå leter jeg etter jobb. Men var litt småfornøyd med at søknaden min faktisk var bra nok til å bli sendt til vurdering til Heidelberg. Tviler fortsatt på at jeg kommer inn i år, men fint å vite at jeg ikke er helt hjernedød.

Kikket litt på høstnyhetene på Gina Tricot, mye sort, ruter og pudderfargede topper, som forventet. Forresten, om noen så en jente tryne ned trappa i Gina-butikken på Lille Grensen, det var meg, det.

Kjole: Gina Tricot
Jakke: H&M
Overknees: H&M
Sko: Zara
Veske: Bianco
Skjerf: So Hee
Smykker: Glitter, Oasis og vintage

Ingen kommentarer: