torsdag, august 07, 2008

Dagens Kjole - Torsdag

Det er noe ved rosa prinsessekjoler som gjør meg glad. Og denne kjolen var jo en ekte prinsessekjole, i lys rosa chiffongstoff, med søte blonder. Den hadde en ekte vintage følelse, synes jeg.

Enten så kan man dra det "søte" temaet helt ut med hvite strømpebukser, ballerinasko eller loafers og vintage smykker. Eller så kan man tøffe den opp til høsten med skinnjakke, grovstrikkede overknees, og enten skyhøye hæler, ridestøvler eller lave docs.

Med sminken så hadde jeg også gått for enten duggfrisk og naturlig, eller dramatisk og rocka.

Altså, en kjole som passer både for slemme og snille piker.

Godbiten koster $59.99 hos www.modcloth.com.

2 kommentarer:

Maria sa...

åh, den kjolen likte jeg. :) kult at du skriver hva du ville hatt til / kombinert den med.

Tonia sa...

Takk takk. Og jeg synes det er viktig å vite hva man skal bruke plaggene til før man kjøper de. Ellers så ender man opp med en skap full av klær uten å ha noe å ha på seg.