søndag, august 17, 2008

Første bildene fra Comme des Garcons kolleksjonen

De som elsker den quirky designen til den japanske Comme des Garcons kan glede seg til november, da en kolleksjon designet av Rai Kawakubo kommer i H&M butikkene i Norge. Og nå er altså de første bildene offentliggjort.

Kolleksjonen ble kritisert av andre bloggere for å være lite brukbar, men det er jeg ikke enig i. Hvis man ser utover harembuksene, så består kolleksjonen mest av plagg som dressjakker, bluser og cardiganer, som lett kan matches inni et konservativt antrekk. Det er vel de enkelte antrekkene på bildene som kan være vanskelige å pull off, ikke de enkelte plaggene.

Favorittene er nok lille dressjakken, polkadot-cardiganen og kåpen. Jeg er mest imponert over guttekolleksjonen, kunne tenke meg å bruke noen klær derfra, til og med. Ellers så satser jeg at prisene blir, som vanlig, mye høyere enn H&M ellers, oppover mot tusen - to tusen kroner, så det er greit å begynne å legge av litt cash-money til en vill shoppingtur tidlig i november.

Jeg gleder meg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk :-D Nei man får sminken hvis man bestiller fra Laredoute. Skjørtet er fra Voice of europe :)