mandag, august 25, 2008

Dagens og gårsdagens outfit

Den gamle stasjonare dataen min bestemte seg for å dø for to dager siden og jeg finner hverken windows cd'en eller klarer å få koblet modemet til mitt søte laptoppen. Så nå benytter jeg meg av det offentlige trådløse greia for på biblioteket å få blogget litt.

Dagens outfit:
Tee: JC
Cardigan: Mango
Jeans: Lee
Sko: Tommy Hilfiger
Ring: Gina Tricot

I går fikk jeg endelig sett The Dark Knight. Har delte følelser om filmen, på en side så digger jeg Joker, siden jeg er veldig glad i makaber humor ("Depending on the time, he may be in one place, or spread over several locations") men på en annen side så var filmen altfor lang og det ble bare too much.

Outfit:

Tee: H&M
Skjørt: So Hee
Jakke: Red Label
Sko: Feet Me
Veske: Bianco
Belte: Vintage
Sunnies: Gina
Øredobber: Glitter

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefine bilder!:)

Anonym sa...

Kjempefine antrekk :)

Tonia sa...

Takk skal dere ha! Nette, de blir alltid finere når noen andre tar dem for meg, ja..