onsdag, august 27, 2008

Dagens kjøp

Her er resultatet av mitt shopping spree. Om noen vil herme etter meg, så er de fullt velkomne til det, men jeg vil anbefale folk å mikse plaggene på sin egen måte, og ikke stjele stilen min. *smil*



Klikk på bildene for å få de større.

Skinnskjørtet fra H&M kjøpte jeg for to dager siden, men siden jeg ikke har lagt ut noen bilder av den enda, slang jeg den på her. Og så fikk jeg endelig tak i den elskverdige blondeskjørtet fra H&M Trend. Den er råfin på. Nå som jeg har såpass mange klær med høyt liv trengte jeg selvfølgelig en body, og jeg fant en på salg hos Gina Tricot. Den hvite var da desverre utsolgt. Og siden jeg har siklet etter øredobbene til Nette i hele sommer så måtte jeg selvfølgelig kjøpe de når jeg så at de og var på salg. Snakk om statement smykker!




Agent Provocateur hadde salg, så dette undertøysettet ble med. Og selvfølgelig, måtte hatten (H&M) til for å gjøre *kremt* antrekket litt ekstra sexy. Og jeg har virkelig fått greia på vintage nå. Har funnet en Ralph Lauren belte i ekte øgleskinn og denne vesken på Tonica Vintage. Yay me! (Til alle PETA freakene, beltet er VINTAGE, og jeg støtter ikke skinnindustriet når jeg kjøper den. So mind your own fucking business).

1 kommentar:

Stinesen sa...

Har sett på skinnskjøretet, men er så usikker på hva jeg kan matche det med. Har du frosalg blir jeg glad hvis du legger en kommentar på bloggen min.
Ha en fin dag i solen :-)