tirsdag, august 05, 2008

Dagens Kjole - Tirsdag

Jeg tror ikke man kan finne en kjole som er mer "meg" enn denne her. Serr, det finnes ikke! Jeg må nok innrømme at jeg har mange stiler (eller, det hadde vært mer riktig å si, jeg har mange sider til min stil), og digger både blomstrede chiffongkjoler kombinert med gladiatorsandler, og stramme LBD's med skyhøye stilettohæler til, og sexy minikjoler i knæsjfarger, dekorert med paljetter eller steiner. Men denne kjolen var bare perfekt på alle måter.

Emily & Fin Fuscia "LuLu" Dress kommer i en fin kraftig rosa farge som er akkurat trashy nok uten å bli noe mindre stylish. Neida, den er trashy på en helt perfekt bad girl måte. Den er veldig "1970's punk meets Barbie", og det in a good way. Så er det den oversizede sløyfen. Jeg ELSKER sløyfer. Det er noe ved dem som får meg til å fnise. Jeg elsker også stroppeløse kjoler, spesielt når necklinen er såpass interresant som på denne. Og tulipanskjørtet er veldig inn til høsten, sett blandt annet hos Yves Saint Laurent og Zac Posen, om jeg ikke tar helt feil nå.

Drømmekjolen min finnes hos Pret-A-Portobello og koster £55. Og jeg dreper den drittsekken som kjøper str.8 før meg, bare sånn at det er sagt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig søt kjole :D

Tonia sa...

Var den ikke det? =)