tirsdag, august 05, 2008

Trend: Starstruck

Jeg vil gjerne være en liten stjerne, men sånn er det at jeg bare er en fattig student som også er en veldig veldig stor fashionista. Og hva gjør man da? Jo, da skal man gå med masse stjerner på klærne *smil*

Og jo da, jeg vet at stjernetrenden var egentlig ment for sommeren, men jeg synes den passer mye bedre til høsten. Og jeg foretrekker nok accessories i motsetning til at hele plagg er fulle av stjerner, men den jumpsuiten fra Topshop er høyt oppe på ønskelista.

Og de kuleste blandt oss kan kombinere stjerner med striper i ekte Americana stil.

9 kommentarer:

Anonym sa...

aaaww i love stars =)especially on the hairband!

Silje sa...

sjekk hjemmesia til ofw, det står det programm med små bokstaver :)

Anonym sa...

Søte klemmer!

Tonia sa...

Coco: Thanks, I'm really drooling over that hairband
Cassie: takk takk for infoen. Kanskje vi sees på OFW allikevel?
Guro: Takk. Elsker sløyfer, og sløyfer+stjerner er jo bare dobbelt så kult

Karoline sa...

Jeg likte skjerfet!<3

Tonia sa...

Hvilken av de to? =D

Anonym sa...

hårbøylen likte jeg!da kan du ha på deg stjerner uten at de tar all oppmerksomheten ;)

Tonia sa...

sant det, men noen ganger er det greit med oppmerksomheten =P

Anonym sa...

Takk :D Ja, men jeg vet ikke hvordan man kopierer fra Youtube? x)