søndag, august 31, 2008

Dagens Outfit - Søndag

En ganske dårlig outfit bilde i dag, skal vente på at A. som tok bildene skal sende meg de fra kameraet sitt, de ble mye bedre. Var og så "Søstrene Boylein", det var gøy. Både Natalie Portman (my girl crush) og Scarlett Johansson er heite for seg sjol, og sammen i en og samme film blir det bare superheit. Nå er det bare å glede seg til den britiske duoen Keira Knightley og Sienna Miller i den kommende "Edge of Love"


Trench: Topshop
Skjørt: H&M
Tee: H&M
Strømpis: H&M
Veske: H&M
Sko: Sorte skoletter fra Bjorn Borg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Første gang jeg er innom bloggen din, og liker den veldig godt! Kjempeflott at du har så mange bilder av dine egne antrekk:) Og du skriver definitivt ikke for dårlig til å bli motejournalist... ;)

Tonia sa...

Tusen takk skal du ha! Det var en veldig hyggelig kommentar =) Og jeg er ikke så veldig sikker på om jeg ville klare meg som journalist, litteratur har aldri vært min sterke side sammenlignet med realfag. But I try my best!