fredag, august 29, 2008

Dagens Outfit - Fredag

Jeg sover så lenge om morgenen nå, det er helt latterlig. Helt ødelagt døgnrytme liksom. Jeg må a) få meg en jobb b) få plass ved en av de tyske universitetene jeg søkte på før jeg ender opp som en typisk arbeidsløs uteligger som lever hjemme hos foreldrene som trettiåring (*kremt* litt av en motsigelse).

Ellers så har jeg prøvd å utnytte en av de siste varme dagene ved å gå i shorts og gladiatorsandaler før disse må legges bakerst i skapet for vinteren. Men siden høsten er på vei så måtte jeg bruke noen accessories for å gjøre det hele litt mer høstlig.

Skjorte: JC
Shorts: Only
Singlett: H&M
Hatt: H&M
Gladiatorsandaler: Lille Vinkel Sko
Veske: Vintage

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det har du nok rett i, folk ville dratt til andre land. Det blir kanskje gjort i dag også uansett? Ja de bør selv ta ansvar, men en slik aldersgrense hadde nok “reddet” mange i å ta feil valg :)

Anonym sa...

Så pen du er :) Likte stilen din også :)

Tonia sa...

Takk, så snill du er =)