fredag, august 08, 2008

Nytt jeg bare måtte ha!

Som sagt, bankkortet er tilbake! Og gjett om jeg fikk brukt kronene mine da? Chanelneglelakken ble med hjem, samme med en søt tutu fra H&M, og jeg begikk meg ut på stjernetrenden og. Ellers så må man jo ha inspo til senere innkjøp, så en Vogue og Elle Collections ble med hjem de og.

Her er noen bilder. Gud, kameraet mitt suger.

Fine fine neglelakken min. Man ser ikke hvor fin den er på bildet, den har en sånn grønnaktig sølvfarge. Kostet 190 kr på estetique.

Jo da, jeg er helt klar over at annenhver moteblogger i Norge har det skjørtet nå. Det betyr derimot ikke at jeg må styre unna den. Vil nok bruke den mest som et underskjørt for andre skjørt og kjoler jeg har. Og det kan nok oppfattes som et luksusproblem, men gud, jeg hater å ha store pupper nå. Store pupper passer liksom ikke til stilen min, klærne jeg liker ser best ut på jenter med en guttete kropp (a la Uffie og Cory Kennedy). Se hvor stygt det ble på bildet liksom.

Folkens, prøv å se bort fra mitt veldig stygge hår, for da ser man at båndet er veldig veldig kul. Vil nok se best ut når jeg klipper håret kortere, men uansett. Til kun 19.50 kr på H&M.


Enda mere stjerner. Jeg forelsket meg helt i disse skoene. Skal nok kjøpe et hvitt par som jeg kan pynte og skrive på. Billige var de og, til under hundrelappen på H&M.

Og så skal jeg kose meg med bladene mine. Yup, jeg har en schvær bunke med moteblader ved siden av senga.

Ingen kommentarer: