mandag, august 11, 2008

Skuffet over Luella kolleksjonen hos UO

Jeg skrev tidligere at britiske Luella skulle designe en kolleksjon for Urban Outfitters, og nå er plaggene i butikken. Men jeg må si at jeg ikke er imponert i det hele tatt.




Jeg synes ikke at plaggene er stygge, tvert imot, det er en del jeg gjerne ville ha hatt i garderoben min. Men de mangler klart det jeg elsket ved Luella sitt A/W 2008 kolleksjon. Tyllskjørt? Folk og grunge? Store, broderte belter? Neida, UO kolleksjonen består av masse rutete plagg (en kjole, skjørt, bluse OG skjerf i akkurat samme type materiale blir nok litt for mye, synes ikke du, Luella?), en par rare tees med trykk. Ingenting som ligner på den smårare Luella glam'en.
For det andre, så er plaggene fortsatt veldig dyre. Om en designer lager en kolleksjon for en high street butikk så skulle det jo forventes å bli litt billigere, men neida. De fleste plaggene er over 100£, noe jeg synes er urimelig for klær som ikke engang ligner på designerklær.
Favorittplaggene mine er nok den lille strikkevesten nederst til venstre og skjerfen, men jeg tror jeg sparer kronene mine, og ikke bestiller noe fra denne kolleksjonen.

2 kommentarer:

Belle sa...

Kjempe fin blogg du har! :)

Tonia sa...

Takk! Alltid hyggelig med positive kommentarer.