tirsdag, august 12, 2008

Jeg kom ikke inn..

Fuck fuck fuck. Faen ass. Var så dødssikker på at jeg skulle komme inn, hadde jo tross alt gjennomsnitt på fem, IB diploma og alle de riktige realfagene. Skal ringe universitetet og spørre hvorfor jeg ikke kom inn, men det er det vel lite vits i. Faen. Har jo også søkt medisin i Tyskland, så er mulig jeg kommer inn der, men hadde så fuckings lyst å studere i Stettin. Burde kanskje pull the race card, og anklage de for at de har avslått søknaden min fordi jeg er en Russer?
Det eneste positive med hele greia var at pappa var i mot det å studere i Polen fra begynnelsen av, så slipper jeg å krangle med ham om det. Han hadde nok rett.
Anyways, outfittet. Bildene på dagens kjøp kommer senere.

Singlett: H&M
Skjørt: Gina Tricot pluss tyllskjørtet fra H&M under
Skinnjakke: Red Label
Sko: Roots
Veske: Friis&Co (Fuck, trenger flere vesker)
Kjede: Vintage
Øredobber: Glitter
Spenne: H&M
Sunnies: Gina Tricot

Ingen kommentarer: