onsdag, august 06, 2008

Og nå til noe litt mindre seriøst..

..og streng talt litt mer appropriate for denne bloggen.

Ifølge All That Glam så har Chanel endelig lansert sine metalliske neglelakker her i Norge. Takker hjertelig for tipset! Selv om Chanel ikke varer like godt som neglelakkene fra O.P.I så er jeg kjempefornøyd med min Black Satin og Blue Satin, så neglelakkene i gull og sølv kunne jeg godt tenke å anskaffe meg.

Lurer på om sølv blir "the new black" på neglelakkfronten til høsten? Da gjelder det å være tidlig ute, siden lakkene er en "limited edition". Eller kjøpe en lignende farge fra en annen merke, for eksempel O.P.I *smil*
Forresten, kunne noen forklare meg forskellen mellom "Black Satin", "Noir Ceramic", og "White Satin" og "Blanc Ceramic". Har det noe med glansen eller hvor mye det dekker å gjøre?

3 kommentarer:

MagnusQtie sa...

CHANEL <3 FOREVER.

Tonia sa...

I know, right? =)

Anonym sa...

Takk :-D Da skal jeg prøve det!