mandag, august 11, 2008

Dagens Outfit - Mandag

Her sitter jeg og venter på svar for å endelig finne ut om jeg er kommet inn på PMU eller ikke. Har oppdatert mailen min 392472346925637 ganger allerede, uten noe resultat. Fuck faen.

Ville først bruke mine lekre høyhælte sko fra Zara, men det begynte å regne, så av med skoene og på med trenchen og mer praktiske tøysko. Jeg merker at jeg bruker de høye skoene veldig lite nå om sommeren, og det blir nok mest om høsten.

Og jeg blir helt kvalm av det norske medias bilde av krigen i Sør Ossetia. Hva faen, snakk om å være USA sin bitch. Istedenfor å gjøre Russere til skurker så burde de heller rapportere om hvordan georgiske soldater skjøt på sivile, kastet granater inn i kjellere der folk gjemte seg og kjørte panservogner over folk på gata. Eller om at den "demokratiske" Saakashvili er såpass demokratisk at den georgiske opposisjonen måtte flykte til Frankrike. Om man skal ha en objektiv bilde av det som skjer, se heller på Euronews eller BBC.

Tee: Gina Tricot
Jeans: Bik Bok (gamle)
Trench: Topshop
Sko: Tommy Hilfiger
Veske: Bianco
Armbånd: H&M

Og er det bare ønsketenking, eller er det faktisk sånn at jeg kler blå øyenskygge?

2 kommentarer:

wasted dawn sa...

Du kler blå øyenskygge :)

Tonia sa...

Takk! Man ser ikke hvor blått det er på bildet egentlig. Det er en skikkelig knæsj 80-talls blåfarge liksom =)