fredag, august 08, 2008

Dagens Outfit - Fredag

Har endelig fått et nytt kort, og shoppingabstinensene føles sterkt. Fikk tak i sølvneglelakken fra Chanel, mens den i gull var ikke noe spesielt, så den kjøper jeg heller fra favorittmerket O.P.I. Ble også noen småting på H&M. Bildene av nye innkjøp kommer snart. Ellers så så jeg åpningsseremonien av OL i Bejing. For et vakkert show, kineserne har virkelig klart det! Og jeg blir så irritert på de som protesterte OL i Bejing. Hvorfor i helvete føler enkelte for å blande politikk og idrett? Jeg driter fullstendig i at Kina har okkupert Tibet, ta det opp i FN, som faktisk ble grunnlagt til sånne formål, og la oss andre se OL i fred.
Uffda, jeg er stygg på håret og stygg i trynet som ikke ble med på bildet. Hadde også på perleøredobber, men de ser man ikke bak håret.
Topp: H&M
Shorts: H&M
Cardigan: JC
Sko: Bianco
Veske: Friis&Co (som ikke ser ut som Friis, og derfor ikke er altfor tacky)
Skjerf: H&M
Belte: Friis&Co
Ring: Gina Tricot
Hårbøyle: Glitter (er det tacky at hårbøylen matcher veska)

2 kommentarer:

MagnusQtie sa...

Fint outfit. Søt stil jeg liker :)
Da må du virkelig kunne mye om Chanel. Flink jente!

Tonia sa...

Takk takk for en hyggelig kommentar!!