tirsdag, august 12, 2008

Retail Therapy


Først så dro jeg på So Hee. Må si at jeg ble litt skuffet, siden de ikke hadde alt det jeg hadde forventet meg. Men fikk med meg en skjørt i femtitallsstil og en skjerf.

Så dro jeg gjennom noen vintagebutikker uten å finne noe. Må si at UFF virkelig suger. Klærne er veldig slitte, og ikke akkurat de vintageperlene jeg lette etter. Så dro jeg på Tonica Vintage for en mer utsøkt vintage shopping men selvfølgelig hadde de stengt. Faen.

Men jeg fant endelig en jumpsuit på salg hos Zara. Kanskje ikke så smart nå før høsten, men håper på noen sommerdager til, og den jumpsuiten kan godt brukes til tights og en genser om høsten.

3 kommentarer:

Couture Carrie sa...

I love that skinny scarf!!

Tonia sa...

Thanks! It's really long, so I wrapped it around my neck several times. And it's made of silk, so it's soo soft!

Belle sa...

Hehe, er jo greit med litt reklame ;)
Jeg setter opp link til deg! :)