lørdag, august 16, 2008

Fake your beauty

Her er en samling diverse beautyprodukter som enten er på ønskelisten eller som jeg rett og slett elsker

Favorittproduktene:
  • Urban Decay Eyeshadow Primer Potion. Sørger for at øyenskyggen holder seg like fresh hele dagen, og er derfor uerstattelig for jenter som meg som gjerne liker dramatisk øyesminke.
  • Les 4 Ombres Chanel i fargen Beiges Velours, brukes mye i hverdagssminken min.
  • id Bare Minerals. Er egentlig ingen fan av mineralpudder, men denne foundation er utrolig lettvint når man ikke har mye tid, eller for bruk som pudder, siden den dekker litt ekstra.
  • Le Vernis Chanel i fargene Black Satin, Blue Satin og Kaleidoscope. Black is the new pink, blue is the new black and silver is the new blue.
  • Rouge Pure Shine fra YSL i fargen 21 (mørk rød). Den perfekte røde leppestiften for meg.
  • Dior Lip Maximizer. Hva kan jeg si. Leppene mine er 70% gener og 30% kollagenlipgloss.
  • Lancome Aqua Fusion. Den beste fuktighetskremen jeg har prøvd, gir masse fuktighet uten å være fett.
  • O.P.I sine Mod About Brights neglelakker. Og O.P.I neglelakker generelt.
  • Ralph Lauren Ralph Wild. Mitt perfekte hverdagsduft. Lukter blandt annet markjordbær.

Og hva jeg gjerne vil prøve:

  • Urban Decay sine øyenskygger. Masse pigment er kjempebra, og om kvaliteten er like god som på primeren, så kjøper jeg gjerne hele kolleksjonen.
  • Diorshow Iconic Mascara. Har hørt masse fint om Diorshow, så vil gjerne prøve den nyeste versjonen.
  • Pop Beauty Lid Neon. Knæsje farger på øyenlokket er kult og viser at man har guts. Brune og gråtoner på øyne er jo kjedeligt i lengden.
  • YSL Matt Touch Primer. Trenger sårt en primer siden jeg nesten er ferdig med den ikke altfor imponerende fra Benefit, og YSL tar seg bra ut på badehyllen.
  • Lancome Juicy Tubes Rose Fishnets. En limited edition lipgloss i den perfekte nude rosafargen.
  • Hudpleie fra Ole Henriksen. Vakker hud er en investering man skal gjøre tidligt i livet.
  • Alternativt har jeg hørt mye bra om Clarins Pure Melt Cleansing Gel. Blir nok en del shopping neste gang jeg er på Duty Free'en.
  • Guerlain Terracotta Light Sheer Bronzing Powder. Jeg er ikke superfornøyd med min Clinique solpudder, og trenger en ny en. Guerlain er jo som kjent best på solpudder, og jeg er kjempefornøyd med annen sminke jeg har fra dem.
  • GHD Thermal Protector for Normal to Fine Hair. Liker den jeg har fra KMS men den kan bli litt for klissete og tung for mitt tynne hår. GHD sin burde derimot være perfekt.
  • Rød neglelakk fra O.P.I. For eksempel i fargen Vodka&Caviar. Fordi det er kjipt med neglelakk som kun holder noen timer (hørte dere det, M.A.C?).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mange fine produkter der :) Må si jeg liker bloggen din veldig godt!

kiri sa...

sminke er noe fantastiks :)

Tonia sa...

Ikke sant? Sminke er nesten bedre enn klær =P Og tusen takk Nette!

Anonym sa...

her va det mye stilig ja:D