mandag, august 18, 2008

Jeg vil ha..

Siden jeg var i byen, kunne jeg ikke unngå å kikke litt på nyhetene hos H&M trend. Og det var verdt det. Jeg er blakk, og for å være helt ærlig, litt redd for at herrlighetene blir utsolgt før jeg får tak i de. Men, men, det kosten ingenting å prøve de på.


Øverst: Blonder er hot, hot, hot! Denne toppen kunne jeg godt tenke meg til å tøffe opp den rosa silkeskjørten min fra So Hee. Og jeg får bare ikke nok av knelange skjørt med høyt liv. Denne i tylipansnitt er bare så perfekt til et enkelt tee eller singlett. Nederst: Dette er et godt eksempel på hvordan man kan bli inspirert av trendene uten å stjele hele designet. Jeg vil ha denne Miu Miu inspirerte nanominikjole/topp-saken. (Man har minikjole og micromini, men NANOmini tar det til et helt nytt nivå). Og denne korallfargede kjolen likte jeg også godt, selv om chiffonglagene trengte å ordnes mye. Litt seksitalls og muligens tjuetalls inspirasjon her?

Ellers så fant jeg denne kåpen hos Bruns Bazaar. Vet ikke om fargen er veldig brukbar, men vinter er deprimerende nok uten at alle må kle seg i sort. Den var ikke altfor dyr heller, med tanke på at selv H&M kåper koster oppover tusenlappen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den var veldig fin. Likte fargen kjempegodt! Hvor mye kostet den? Kunne tenkt meg noe lignende selv. Hvor kjøpte du den forresten? :)

Anonym sa...

Takk:) Håper du får deg jobb, gå inn på sider som bianco.no eller bodyshop.no f.eks (den butikken du vil jobbe i) og velg "ledige stillinger" så kanskje du finner noe :)

Anonym sa...

väldigt fin, kolla gärna min modeblogg http://casualfashion.blogg.se/

och maila mej på carlros@live.se om du vill göra nåt ihop skriva om nåt märke osv :) mvh Carlros

Tonia sa...

Sallie: Hvis du mente kåpen så er den dra Bruns Bazaar på Steen&Strøm i Oslo. Husker ikke prisen nøyaktig, tror det var rundt to tusen, som er i bunn og grunn ikke så dyr for en kåpe som er en bra merke.

Nette: Takk, skal gjøre det. Har også levert cv'en hos Zita Chic, Warehouse og Kicks. Må jo ha ledig stilling en eller annen sted.

Carlros: Det var en kjempebra idé, jeg skal kontakte deg om jeg kommer på noe. Og det er drittkult med gutter som blogger om mote.