torsdag, august 07, 2008

Jeg trenger å fikse håret!!!

Her er en masse bilder av mitt veldig kjedelige utvokste bob. Nå er det over to måneder siden jeg sist klippet håret (og man burde klippe det en gang i måneden når man har bob). Og yup, I'm a picture whore.

Ser dere hvor ille det ser ut bak. *grøss*. En ting jeg er sikker på er at det er på tide med en klipp, men hvordan jeg vil klippe det er jeg ikke sikker på.
Jeg kan få trimmet håret bak og gå for min vanlige Posh Spice bob. Fuck deg, Posh, jeg hadde det håret først!

Eller, jeg kan være enda mer daring og få meg en pixie cut, som hos Agyness Deyn, Sienna Miller eller Rihanna. Det er jo det jeg har mest lyst på, men man trenger eksotiske trekk for å se bra ut med en pixie, som høye kinnben og fyldige lepper. Er jeg noe eksotisk?

Eller så kan jeg sette inn extentions, men av erfaring så ser jeg helt jævlig ut med langt hår. Men det er jo fordi det naturlige håret mitt er så tynt, så om jeg setter inn mer hår, ser det kanskje greit ut?

5 kommentarer:

Silje sa...

Klipp deg Agyness! Ehe, jeg la igjen ei ny bok da så, bytte? Ser rommet mitt norskt ut? Hm, jaja, den var ny :P

Tonia sa...

Hehe, maybe I should. Er bare litt redd for å ende opp med hår jeg absolutt hater og måtte vente et halvt år før det vokser ut. Man kan jo ikke sette in extentions i hår som er såpass kort (med mindre man vil se ut som Britney..)

Karoline sa...

Synes du var pen på håret jeg..! Men av disse kjendisene synes jeg mrs Beckham hadde flottest frisyre..

Anonym sa...

Jeg tror du hadde vært kjempefin med pixie! Du har et veldig feminint ansikt, så det ville kledd deg bra!

Tonia sa...

Karoline: Det ser greit ut forfra, men det er vokst ut bakfra, så masse hår bare stikker ut og det er ujevnt. Og jeg er veldig glad i Posh bob'en, men har hatt den i noen variasjoner siden jeg var 15, så begynner å bli ganske lei.
Lena: Takk takk! Vi får se, jeg skal snakke med frisøren min og, og spørre hva hun synes var best. Har også som sagt ganske tynt hår, som er bra for pixie.