fredag, august 22, 2008

Dagens Outfit - Fredag

I dag ble det "preppy meets boho". Det er alltid gøy å blande forskellige stiler og se om resultatet ser bra ut. I dag gikk jeg rundt i noen butikker og leverte flere CV. Faen, det burde ikke være så stress å finne seg en jobb nå som de fleste har begynt på skolen igjen.

Jeg installerte en besøksteller på bloggen min for to dager siden, og nå lurer jeg på noe. Ifølge telleren er det rundt søtti unike besøkere som har vært innom bloggen min de siste to dagene. Men hva skjer med å ikke kommentere? Jeg prøver ikke å være en sånn dramaqueen som vil ha masse kommentarer, men når man leser en blogg så skal man komme med ris, ros og forslag til forfatteren. Hvordan kan jeg forbedre bloggen ellers?

Topp: H&M
Skjørt: Gina Tricot
Sko: Bianco
Veske: Bianco
Belte: Vintage
Sunnies: Gina Tricot
Kjede: Glitter
Perleøredobber: Vintage

4 kommentarer:

Fride sa...

De brillene er kjempe kule, har to par selv! ;)

Tonia sa...

I know, right? Skulle ønske jeg kjøpte de i sort og =)

Vilma sa...

Oh what a cute skirt! Your blog is great even though i don´t really understand much :DD

Tonia sa...

Thanks so much! That skirt is actually made to be worn at the hips, and I haven't managed to take it in yet, so I have to use safetypins and a belt to keep it in place. And a tip for non-Norwegian readers is to use Google translator, a friend of mine does and it is pretty decent.