torsdag, august 28, 2008

Dagens Outfit - Torsdag

Hvis Blair Waldorf og Cory Kennedy fikk en unge sammen, hadde hun hatt dette på i dag.

Var på skolen i dag for å sende inn klage på historiekarakteren. Det koster hele 800 spenn, hvorav to hundre går til skolen. Er det ikke mot norsk lov å kreve betaling for å klage uansett? Jeg gidder ikke å gå til retten for åtte hundre spenn liksom (selv om jeg godt kunne bruke det på et par nye sko eller noen accessories eller en ny dressjakke. You name it), men kanskje noen av lesere mine som studerer eller har studert jus kan opplyse meg om rettighetene mine?

Skjorte: H&M
Tights: Lindex
Sko: Zara
Veske: Bianco
Belte: Vintage Ralph Lauren
Øredobber: Gina Tricot

Jeg merker at jeg nå har fått en ganske konstant besøkstall med rundt femti unike besøkere hver dag, noe som kanskje ikke er å skryte av, men dette er tross alt en ganske ny blogg. Er dere interessert i en spørsmålsrunde?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fint antrekk! :-)

myfavorites.blogg.no

Tonia sa...

Takker! =)