onsdag, august 20, 2008

Dagens Ønskeoutfit

Tre ting jeg er lei av er regn, kjedebutikker og kjedelige klær. Helst vil jeg gå rundt i deilige, klassiske plagg fra eksklusive designere, som jeg har accessorized slik at hele greia forsatt er meg. Mens solen skinner og vi har perfekt picturesque høstvær. (Clutchen på bildet er ironisk nok fra H&M)
Forresten så skal jeg skrive en litt større artikkel om en veldig talentfull norsk designer snart, og jeg gjør det i samarbeid med en veldig flink og en veldig stylish svenske. Det er bra fordi: en, jeg vil fokusere på å være en moteblogger, og ikke kun skrive om dagen min og legge ut outfitbilder, to, det er viktig å fremme nordisk design og tre, jeg vil samarbeide med andre flinke motebloggere for å forbedre meg selv. Bla, bla, bla. Uansett, det er bare å vente litt.

7 kommentarer:

Maria sa...

det antrekket hadde du garantert kledd! Superkult.

Nordisk design har faktisk ganske mye bra!:)

Anonym sa...

jeg vil også støtte nordisk design, dessverre koster det meste litt for mye for meg...

Couture Carrie sa...

Fab look!
Thanks for your sweet compliment on Couture Carrie; a fellow blogger recently made the same remark about the pictures getting jumbled, so I am either going to try to make my posts shorter or change my format. Thanks again!

xoxox,
CC

Tonia sa...

Kiri: Lagersalg og vareprøver er tingen. Jeg var nylig på en lagersalg av So Hee, og fikk tak i et skjerf i 100% silke for kun 350 kr og et silkeskjørt for 300 kr. Jeg tror jeg har bilder av tingene i en innlegg fra rundt en uke siden.

CC: You welcome! And I experienced the same problem with my pictures when I first started blogging, it took me a while to figure out how I should organize those pictures..

Chri sa...

Om du er ute etter leopardlongs: salg på Only ---> 10kr!
Var så heldig å duppe hodet nedi riktig salgskurv forrige helg ;)

grrr..

Tonia sa...

Oj, de var billige!!! Men var det tights eller leggings?

Anonym sa...

shaais! Fete sko:D:D