mandag, august 11, 2008

Hva er min "go-to uniform"?

Altså, den basisoutfiten man bruker når man ikke gidder å finne på noe fancy?

Min blir nok denne:

Skinny jeans, sammen med en enkel tee eller singlet, så en kardigan og noen flats eller tøysko. Noen ganger høye hæler. Gladiatorsandaler når det er varmt eller gummistøvler om det regner.
Skinnjakke om høsten. Så en stor veske som har plass til skolebøkene og dataen. Eller en mindre veske om jeg ikke skal på skolen. Skjerf, noen smykker og en alpelue.

Noenganger bytter jeg jeansen ut med noen leggings, og bruker en tunika eller oversized tee over de. Resten forblir den samme. Om jeg vil gjøre outfiten til noe spesielt så kastes en hatt inn i miksen.

Jeg bruker aldri joggebukser med mindre jeg er hjemme eller trener. Never ever. Jeg blir irritert over folk som går med joggebukser overalt, det gir en slapp inntrykk. Den aller, aller mest casual underdelen jeg kan tvinge meg i er noen småslitte boyfriend jeans. Bruker heller ikke hettegensere så utrolig mye, synes det blir for casual. Om jeg gjør det, så blir det kun til shorts eller leggings, aldri jeans. Jeans og hettegenser blir altfor fjortis synes jeg.

Her er eksempler på hva slags outfits jeg bruker om jeg er lite kreativ eller ikke har mye tid på meg.


Ingen kommentarer: