torsdag, august 07, 2008

Masse masse inspo fra Stockholm Streetstyle.

Dere kjenner kanskje igjen vesken? *smil* Veldig enkelt med skjørt og tee, det er accessoriene som gjør susen.
Knelange skjørt med høyt liv er veldig inn. Jeg blir irritert over å ikke få brukt min, men det er rett og slett altfor kaldt for den. Elsker også hatten.

Veldig Chloe Sevigny, syntes jeg. Tees skal være litt vide og lange.
Elsker sort.

Bildene over er av vinneren av "Din Stil", Johanna. Her kan dere lese bloggen hennes. Jeg må si at jeg elsker høsttrendene. Det ser ut som om mye fra forrige sesonger skal videre i år, men dristigere og morsommere. Elsker paljettshortsen, pelsen (fake eller brukt!), clutchene som fortsatt er inn, militær- og grungestilen. Antrekket fra andre bildet øverst, med en kul hatt, Acne-skjørtet og en søtt Topshop topp var klart en favoritt hos meg.

Skulle ønske jeg bodde i Stockholm!

Ingen kommentarer: