torsdag, august 28, 2008

Dagens Kjole - Fredag

Denne søte kjolen kombinerer to av sesongens store trender: ruter og coctailkjoler. Den er kjempesøt samtidig som den har noe quirky og gøy over seg. Tylipanskjørtet er også veldig aktuell i høst.

Jeg hadde matchet, eller, heller, klashed den med tights i sterke farger, som rødt eller rosa. Siden blåfargen på kjolen ikke er veldig sterk ville det ikke bli too much etter min mening. Ellers så synes jeg maskuline accessories passer godt til her, som flate loafers, enkle konvoluttvesker, oversized klokker eller til og med små krager med sløyfe som sett hos Miu Miu. Bruk gjerne en dressjakken på toppen av det hele, som den fra den kommende Comme des Garcons for H&M kolleksjonen. Resultatet blir veldig Agyness Deyn, synes jeg.

Ellers så er enkle strømper, høye pumps og en kort trench alltid en hit. Jeg likte også hvordan modellen ble stylet med matchende mørkeblå tights og en bowler. Hatt er kjempehott til høsten, så det gjelder å utnytte de.

Søtsaken koster kun £38 hos ASOS.com,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flink du er til å skrive om mote! :) Enig med deg.

Tonia sa...

Tusen takk skal du ha =)