onsdag, august 27, 2008

Dagens Outfit - Onsdag

Shopping er gøy men det var ikke den eneste grunnen jeg dro til byen i dag. Jeg ser fortsatt etter jobb, og leverte ut CV i dag. Må si at drømmejobben er hos Agent Provocateur. Men de ser jo på utseende og (duh, om man skal selge undertøy så burde man være litt fin å se på og) og jeg er ikke på mitt beste i dag.

Ting jeg burde slutte å gjøre, men gjør allikevel:

Gå med høye sko når jeg vet jeg skal gå masse i byen. Til og med kitten heels er jævlig etter noen timer.
Bruke sort eyeliner rundt hele øyet. I never learn.
Spise som en gris. Jeg må innse at jeg ikke er en av de jentene som kan spise junk og fortsatt være tynne, og begynne å trene.

Bildene av dagens shopping kommer senere.

Kjole: Warehouse
Trench: Topshop
Sko: Vintage
Tights: Lindex
Smykker: Glitter

Ingen kommentarer: