tirsdag, august 26, 2008

Så utrolig kjipt!

Hit skulle jeg dra med pappa tidlig i oktober, men så ville mamma bli med, så ble det bare masse rot, og nå blir det altså ingenting av turen. Så fucking kjipt med skilte foreldre som ikke klarer å bli enig, jeg gledet meg virkelig til å se pappa igjen.

Nå får jeg istedenfor 25 000 kr av faren min sånn at jeg kan ta meg en ferie selv. Hvor burde jeg dra? Tenker da innenfor Europa's grenser, hater lange flyturer.

Vet ikke helt om jeg skal gå for sydentur, i Hellas for eksempel, en storbytur til London eller Stockholm (billig å reise og bruker heller pengene på shopping) eller en blandning av de to, som f.eks Barcelona.

Steder der de har Topshop er ihvertfall høyt oppe på listen. *smil*

2 kommentarer:

Couture Carrie sa...

Gorgeous photo!!!

xoxox,
CC

Tonia sa...

Carrie, I think the reason it is gorgeous is that I did not take it =P It is from a place in Cyprus where I should have gone with my dad, but it got cancelled =(