lørdag, august 16, 2008

Dagens Kjole - Lørdag

Lilly Pulitzer er et must for de som elsker den klassiske, enkle preppy stilen. Klærne hennes er gjerne i sterke, klare farger og har enkle snitt som aldri går av moten.

Derfor så elsker jeg denne kjolen, som er perfekt for de som gjerne vil prøve blonder til høsten, men foretrekker den preppy, romantiske stilen til den mørke gotiske eller sexy bad girl stilen.
Kjolen er i en søtt pudderrosa farge, som er nok først og fremst en sommerfarge, men kan lett brukes til høsten med riktig tilbehør. Det naturlige valget her ville være noen ballerinasko, loafers eller kitten heels i nøytrale farger og en kardigan, men jeg liker det uforventede, så jeg hadde nok brukt den til sorte tights, sorte pumps og en trench eller litt oversized dressjakke. Men perler bare må til uansett hvilken kombinasjon man går for, enten i form av kjede eller øredobber. Sånn er det bare.
Herrligheten koster 372 USD hos http://www.xsori.com/. De har også flere plagg fra Lilly Pulitzer på salg, så det er bare å se om man har en liten New York privatskole-pike-på-ferie i seg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

litt for "stiv" for meg, men nydelig for de som liker sånt!

Tonia sa...

Hehe, det er jo sant at preppy stilen kan bli litt stivt til tider, men jeg har jo også nevnt måter å gjøre den litt mer morsom ved å bruke accessories.

Tonia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.