fredag, august 08, 2008

Dagens sko - Fredag

Disse skoene ville jeg ikke ha sagt nei til til høsten. Se på de vakre detaljene!
Skoene er som sagt veldig unike, men samtidig så passer de til de fleste antrekk. Skinny jeans, skjørt, kjoler, tights.. The list goes on. Ville brukt de både som en del av en casual antrekk og på en tur på byen.
De er fra Chie Mihara, skomerket blandt annet Annema er så stor fan av. Har aldri prøvd de på men de ser veldig comfy ut.
Lille Vinkel Sko har de til NOK.2.748,00. Litt i det dyreste laget, men jeg synes det er verdt å betale mye for en bra par sko, selv om jeg mest sannsynligvis vil vente inntil de kommer på salg. Forresten så har Lille Vinkel Sko nå salg på diverse sommermodeller fra Chie Mihara, og alle er såpass klassiske at det kan være lurt å slå til.
Cause you just can't have enough shoes!

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Stilige altså! :)

Camilla Didriksen sa...

Og ja, jeg har sett det! Det er en chanel veske jeg bare MÅ ha! Skal spare litt til den :) Den er super fin