torsdag, august 14, 2008

Dagens Outfit - Torsdag

Har hatt en travel dag idag, så ganske sliten nå. Først møtte jeg A., og vi lette litt etter noen skatter på Tonica Vintage. Fant et belte fra 80-tallet, veldig Burberry Prorsum. Så tok vi en kaffe og A., som er kjempeflink med kameraet tok noen bilder av outfitten min. Så gikk vi til Paleet og siklet etter vakre kjoler og sko fra Karen Millen. Jeg vil bli rik for faen.

Så møtte jeg D. som nettopp har begynt å studere på BI. Apparently så er masse folk fra IB class of 2008 også der, og her sitter jeg uten noe studieplass *tåre*. Vi skulle egentlig sitte litt i en søt russisk café på Majorstuen, men de holdt på å stenge. Stress. Har nå fått en kjempehyggelig melding fra en gutt som skulle begynne på PMU med meg, kanskje jeg skal ringe skolen og klage? Gud, så synd at jeg ikke kommer til å møte de folka.

Bluse: H&M
Chinos: Tiger of Sweden
Skinnjakke: Red Label
Sko: Zara
Perleøredobber: Vintage

4 kommentarer:

Anonym sa...

likte outfiten din!

Karoline sa...

Digg outfit! Elsket jakken din..!

Tonia sa...

Tusen takk for kommentarene =) Det er kjempehyggelig å få feedback!

Anonym sa...

utrolig stilige sko!