søndag, august 10, 2008

Så fikk jeg hundre kroner i rabatt..

..hos Hello Kitty sin norske nettbutikk!

Alle bloggere med forkjærlighet til den søte japanske katten anbefales å installere en link til nettbutikken på bloggen sin, og få en rabattkode med verdi til hundre kroner.

Butikken har masse Hello Kitty stæsj, og det som frister meg mest er en søt kosedyr. Jeg ble litt skuffet over at de ikke hadde den klassiske versjonen, med rød kjole og sløyfe, men det var noen søte katter å velge i mellom allikevel. Jeg likte den i geisha-antrekket (bildet til venstre). Så nusselig!

Siden alle varene er i Norge så er det ingen toll som skal betales, og portoen er ikke altfor dyr den heller. Kosedyret til venstre kostet 211 kroner, og portoen med A-post ligger på 65 kroner.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så søt den var :-)

Tonia sa...

Takk takk! Skal bestille i dag tror jeg =)

wasted dawn sa...

Søt, men jeg skjønner ikke greia med Hello Kitty jeg, for meg har det merket alltid vært assosiert med barnlige kosedyr, hehe :)

Tonia sa...

Hmm, vet ikke hvorfor jeg er så glad i den, men er nok rett og slett fordi jeg er en katteperson. Men liker egentlig kun kosedyrene, når HK lanserer alt mulig av småting så blir det liksom litt for mye.