lørdag, august 30, 2008

Spørsmålsrunde

Jeg har litt skrivesperre nå for tiden, kanskje på grunn at jeg er mer eller mindre ferdig med å analysere høsttrendene, og S/S 2009 kolleksjonene kommer ikke ut på an stund nå. Derfor så gir jeg kjære leserne mine sjansen til å spørre meg hva som helst.

Nå har jeg jo skrevet noen fakta om meg selv allerede, men det er kanskje fortsatt noen der ute som lurer på noe om meg. Så nå får dere sjansen til å spørre meg hva som helst, alt fra personlig, mote, tips etc. Jeg skal svare når jeg får nok spørsmål, så det er bare å spørre i vei.

Ellers så tar jeg gjerne imot forslag om noe mer jeg kunne skrive om. Kjendisstil? Sminke- og hudpleietips? Billige alternativer til ettertraktede designerplagg?

Hvis ikke så kan dere sikle over det elskverdige bildet av Aggy. Sånn hår skal jeg få snart.

4 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Oj, for en bra blogg!!
Første gangen jeg er her, men kan hive inn noen spørsmål:
- Hva fikk deg til å starte å blogge?Og hva gjør at du fortsatt blogger i dag?
- Topp 3 blogger?
- Favoritt plagg (gjerne bilde)

Anonym sa...

Okei, jeg er ikke så veldig flink til å stille andre spørsmål men skal gjøre et forsøk:

Hva innen mote er du hekta på for øyeblikket? Da tenker jeg type plagg osv.

Hva inspirerer deg?

Hva har du i veska?

Anonym sa...

Hva vil du studere i Tyskland?

Taxi er dritt. Og skal nok pynte meg myyye mer neste fredag. ^^ Slække hjemmegreier er så annerledes enn byen. Hehe. Manglet forresten eyeliner og extensions i det ene innlegget ;p

Anonym sa...

-hvor mye penger bruker du på klær/shopping i måneden?

-har du alltid interessert deg for mote?

-hva er det verste/styggeste du noen gang har gått i, men som du da syntes var veldig kult?