fredag, august 29, 2008

20 ting som er greit å vite om meg


1. Jeg klarer ikke å smake meg fram til forskjellen mellom Coke og Pepsi. De smaker helt likt for meg.

2. Jeg tok International Baccalaureate eksamen i mai i år, og fikk tilsammen 36 poeng.

3. Jeg er en absolutt drittsekk i fylla. Bare som det er sagt.

4. Jeg tåler ikke folk som må prate dritt om de som er penere/smartere/rikere/mer vellykede enn dem selv. Faen ta janteloven.

5. Samme gjelder folk som ikke tør å skille seg ut, eller tvert imot, gjør alt for å ikke være trendy, sånn at de mister sansen for hva som er estetisk eller ikke, og ser ut som fullstendige idioter.

6. Jeg er overraskende nok en liten realfagnerd. Jeg tok kjemi, fysikk og matte som higher level fag på skolen.

7. Jeg har en livlig fantasi og dagdrømmer mye.

8. Moren min blir oppgitt over hvor mye penger jeg bruker på klær, men hun shopper minst like mye selv.

9. Foreldrene mine er skilt, mamma bor her i Norge, pappa bor i Moskva.

10. Bestemor bor sammen med oss.

11. Jeg er libertarianer, men siden det ikke finnes noe ordentlig liberal parti i Norge stemmer jeg Høyre.

12. Jeg er en elendig fotograf.

13. Jeg liker best å shoppe alene.

14. Jeg må ha en lampe på når jeg skal sove. Jeg tåler rett og slett ikke mørke.

15. Jeg blir forhåndsdømt veldig mye, og jeg forhåndsdømmer andre folk veldig mye. Og de som sier at de ikke forhåndsdømmer folk enten ljuger, eller ikke er klare over hva fordommer er for noe.

16. Jeg liker ikke lakris. Jeg synes faktisk det er noe av det ekleste som finnes, og skjønner ikke hva nordmenn ser i det.

17. Jeg gikk gjennom et horribelt fase på ungdomsskolen der jeg prøvde å være skikkelig gangsta lissom. Jeg foretrekker å ikke ta fram bildene fra den perioden.

18. Jeg later ikke å like folk jeg egentlig ikke liker. De får dra til helvete for all I care.

19. Jeg hater å innrømme feilene mine. Fordi jeg aldri tar feil, for fucks sake.

20. Gresk bagle fra Bagles&Juice er det beste jeg vet. Fransk løksuppe kommer på andreplass.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gøy å bli litt bedre "kjent" med deg :) Bagels & Juice er NAM!

Anonym sa...

Mange ting jeg ble overaska over, som f. eks at du er en elendig fotograf, for det er du ikke :)

Tonia sa...

Nette: Hehe, ikke sant? Prøver alltid å lage noe lignende hjemme, men det blir aldri like godt
Latterliglett: Det er jo ikke meg som tar bildene av meg, og om det er så er ikke selvutløser så veldig vanskelig å bruke.

Anonym sa...

er enig ang cola og pepsi, jeg kjenner ikke akurat store forskjellen jeg heller :P

Tonia sa...

Hehe, I know. Jeg skjønner ikke hvorfor folk hele tiden må snakke om hva som smaker best. Tipper at det er fordi coke er mer "trendy" =P