tirsdag, august 26, 2008

Links, links, links

Her er noen av forrige ukens beste innlegg:

- Kate Moss er en av de største forbildene til Norges søteste moteblogger.
- Nette tipser om høstens beste kjøp.
- Vesker er alltid gøy.
- Annema tipser om hotte nye jeansmodeller til høsten. Og mineralsminke.
- Gutter som blogger om mote er hot. Skjekk ut bloggen til Christopher og söta bror. Svenske gutter er kule.
- Hvem elsker ikke sminke?
- Lena viser hvordan man kombinerer blonder riktig i høst.
- Nalille tipser om et bra produkt for slitt hår.

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Norges søteste moteblogger"? Skal ikke klage på denne beskrivelsen. Hihi! Du er supersøt selv :D Moro med alle link-innleggene. Kreativ og ny idé! Liker den :D

Anonym sa...

Mange bra linker :D
Primark har en del fint, men det er ikke den aller beste kvalitet, men greit til cardiganer, singleter og tights, sommer sykt billig ;) (Men du kommmer garantert ut med en del godbiter derfra, alt fra vesker til kjoler og skjørt:D)

Tonia sa...

Sallie: tusen takk, men ideen er ikke ny.. Hermer etter noen større amerikanske blogger som stylehive.
Helen: Æsj, nå angrer jeg på at jeg ikke stakk innom primark når jeg var i oxford,,

Anonym sa...

Tusentusentusen takk for at jeg ble inkludert her søte du! Utrolig gøy! :D

PS: Kjolen din over her var jo bare nydelig! Kåpen også! Og skoene.. :P Haha med andre ord så var alt veldig fint!

Tonia sa...

Lene, tusen takk! Bloggen din fortjente jo bare en link, eller ti! Og takk selv om jeg i ettertid følte at det ble litt for femtitalls/retro..