fredag, august 22, 2008

Tips: Zita Chic

Til de som liker unike og billige smykker og accessories som man finner på cocoo.se, men ikke vil betale frakten og toll så er Zita Chic i Oslo å anbefale. Butikken ligger på Oslo S rett ovenfor Østbanehallen (ikke den beste stedet i byen, nei, men tviler sterkt på at det kan skje noe mer alvorlig enn en frastjålet lommebok der om man drar dit midt på dagen).

Zita Chic selger smykker og accessories fra Frankrike, og kvaliteten er ganske bra. De har veldig mye av det man finner på cocoo.se, og jeg synes til og med at utvalget er bedre.

Zita Chic er en liten butikk, som kanskje ser litt shabby ut fra utsiden, men servicen er veldig bra synes jeg. Har ikke fått shoppet noe særlig der, siden jeg var helt blakk sist jeg var der, men skal komme tilbake nå som jeg har fått litt penger igjen. *smil*

Butikken har til og med en egen nettside, men desverre er det veldig lite informasjon der, og nettbutikken er ikke åpen ennå. Men kontaktinformasjon kan man finne her, for de som gjerne vil ha den.

Ingen kommentarer: