mandag, august 04, 2008

Beste nettbutikkene?

Hvilke nettbutikker er egentlig best? Selv kikker jeg veldig mye på shopbop.com og ASOS.com, og den skandinaviske nelly.com. Og så eluxury.com og net-a-porter for det mer.. luksuriøse *smil* For de mer alternative finnes det modcloth og 80's purple.

Vet at det er masse andre gode nettbutikker der ute, og da spesielt for sånne indie-junkies som meg, men har aldri giddet å skjekke de ut. What's the point of drooling over sexy klær og vesker og sko om jeg ikke kan bestille de uansett?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker Ellos og La Redoute også, jeg. Av og til i alle fall. :)

JEG VIL HA HÅRFARGEN DIN! WRÆÆÆÆL! :b

Tonia sa...

Hmm, har aldri shoppet på ellos, syntes liksom det var en kjerringbutikk =P Og tusen takk!!! Jeg aner ikke hvordan du kunne få det til med farge, men kanskje en frisør kunne få det til? Det kan bli dyrt da =S

Anonym sa...

Deler akkurat den samme smaken som deg. Elsker Nelly og Asos, men liker også Victoria's Secret godt.

Første gang jeg er innom bloggen din, og må si du har gjort en god jobb. Liker den veldig godt :-D

Ta gjerne en tur innom min om du vil (http://bysilje.wordpress.com)

Tonia sa...

Tusen tusen takk for den hyggelige kommentaren =) Og jeg ser på bloggen din nå faktisk, og elsker antrekket! Altid fint å finne nye blogger å følge med på!