mandag, august 11, 2008

To buy or not to buy?


Gud, for en grisunge jeg er. Ingen sjokolade på meg fra nå av, jeg må jo gjøre en bra førsteinntrykk når jeg begynner på universitetet. Anyways..

En tilsynelatende perfekt skjørt fra H&M. Stram, høy i livet, i imitert skinn. Altså, helt perfekt til høsten. Og til kun 98 kroner så er den ikke dyr heller. Men allikevel bestemte jeg meg for å vente litt med å kjøpe den.

For det første så er kvaliteten ganske elendig. Imitert skinn puster ikke, og siden skjørtet er så stramt, så blir man sikkert ekkel og svett innen noen minutter.

Så synes jeg det er litt kjedeligt med skjørt fra H&M, siden ALLE kommer til å gå med den. Jada, jeg skal nok til Polen, men alle vet jo over hvor glade de der er i horeklær *smil*

Anyways, jeg skal se etter en perfekt sort skjørt med høyt liv på lagersalget til So Hee i morgen, og eventuelt i bruktbutikker. Men seriøst. Burde jeg ofre en hundrelapp for H&M skjørtet, eller er det ikke verdt det?

Toppen jeg hadde på bildet ble derimot med hjem for kun 50 kr. Man kan ikke ha altfor mange singleter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for kommentar :D Skoene var gode å gå i ja! Men vi vet jo alle at de ikke duger til å gå langt med ^^

Skjørtet var kjempe fint! Men ja det blir nok sikkert klamt etterhvert. Men jeg hadde sikkert kjøpt det forde, siden det bare er 100 kr :p

Tonia sa...

Sant sant.. =)

Og jeg tviler sterkt på at skjørtet blir utsolgt med en eneste gang, så tror jeg prøvet å finne en i ekte skinn først, og om jeg ikke gjør det så kjøper jeg denne.