fredag, september 26, 2008

Trendwatch: Stay-ups


Nå som alle and their moms har kastet seg på overknee trenden så er det opp til oss kule motebloggere å finne på en ny trend. Og Elin King ser ut til å ha klart det. Den nye store trenden blir nok tynne strømper med synlige hofteholdere. Ulempen er nok at det er vanskelig å kombinere, og ikke gir samme varmen om vinteren som tykke overknees. Men kombinert med en oversized skjorte blir det kjempekult synes jeg. Litt sånn "Jeg har nettopp hatt det litt gøy og kastet skjorta hans over Agent Provocateur - undertøyet mitt". På denne måten blir det kjempesexy. Det får meg også til å tenke på tjuetallet, når jentene hadde strømpene sine kjempelavt for at folk kunne se bena dems når de danset.

I see new trend coming. Now that everyone and their moms are wearing overknee socks they are just not awesome enough anymore. The new hot trend seems to be stockings with visible garters. Although these are hard to match, and don't offer the warmth of thick overknees, I think they are awesome with an oversized shirt. In that "I just had a shag and threw his shirt over my Agent Provocateur underwear"-way. Really sexy. Plus it kind of reminds me of the flappers who would wear their stockings really low.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Niice:D

MagnusQtie sa...

Jeg synes det så litt harry ut. Sorry.
Jeg jobber på Gardemoen.

Tonia sa...

som de sier, smaken er som.. =)

Hva gjorde Aggy på Gardemoen? =O

Anonym sa...

uff,det der var ikke pent. sånn skal ikke synes mener jeg. sånn skal man ha under klær ;)

Anonym sa...

gotta love it.

Anonym sa...

Jeg synes det er kjempe sexy, og krysser fingrene for at jeg bygger meg opp motet til å prøve :)

KamillaK sa...

Dritkult å se på, men det må passe til kroppen føler jeg.

Tonia sa...

Miss Dior Cherie: Som sagt, smaken er forskellig. Jeg synes det er dritsexy å se litt av underkjolen eller strømpeholdere (underbukser er derimot no-no)

Thale Brekke: Oh yeah

Kine: Hehe, si ifra om du gjør det! Det er gøy å ta risks med garderoben =P

Kamilla: Sant det, man må være ganske høy, slik at det er nok lår å vise frem på en måte. Og ha trente lår for å unngå muffintop på bena