torsdag, september 04, 2008

Dagens Outfit - Torsdag

Var i byen og møtte M. i dag, så tok vi en pils sammen. Har tross alt ikke sett gutten i hele sommer. Hva skjer med at ingen spør meg om leg når jeg faktisk er 18 år? Jeg kjøpte også DVD-boks med hele første sesong av Gossip Girl. Ulovlig nedlasting er for fattige folk!

Synes dere det er greit å laste ned film, musikk og lignende, eller er det bare kjipt mot de som jobbet hardt for å lage den?
Skjorte: Herreavdelig på H&M
Tights: Indiska
Gummistøvler: Le Chameau
Veske: Bianco
Skjerf: So Hee
Belte: Vintage
Hadde også en body fra Gina Tricot under det hele, for litt modesty.

5 kommentarer:

Louise sa...

Kjempefint antrekk. Jeg laster ned mye mindre enn tidligere, men noe nedlasting blir det dessverre fortsatt:)

Anonym sa...

Hmm, det er jeg ikke sikker på.. Jeg handler ikke på nettet:P
Ja, jeg vet:) Elsker den filmen;)

Men du kan iallefall se alle episodene her; http://www.surfthechannel.com/show/television/Skins.html

Tonia sa...

Louise: jeg pleide å laste ned masse når jeg var yngre, men får dårlig samvittighet av det nå, pluss så får man masse dritt på pc'en av det.
Karoline: Jeg fant den på Amazon uk, hehe, skal skjekke om platekompaniet har den og..

Maria Magdalena Olsson - 8 Days A Week sa...

8 Days A Week
__________________________________

Hei Candy :)

Knalltøfft valg av klær.

Likte kombinasjonen med både kvinne- og mannsklær :)


www.eightdaysaweek.blogg.no


__________________________________

Tonia sa...

Maria: tusen takk! Jeg liker ikke alle skjortekjolene man får kjøpt i damebutikker, synes ikke man får samme effekten som når man bruker en stor herreskjorte!