torsdag, september 11, 2008

Seneste oppdatering fra New York..

.. I wish. Skulle ønske jeg hadde råd til en reise til NYC rundt fashionweek (og viktig nok til å få plass til visningene, og mamma ikke var helt paranoid om å reise til USA..)

Anna Sui


Tendenser: Folk, goth, safari. Sterke mønster, gjerne flere på en gang. Blått er hot, sammen med varme oransje toner. Og er det gladiatorsandaler jeg ser her?
Philip Lim



Jeg elsker sløyfebeltene, de oransje skoene og lekre kjoler med litt slapp fasong. Og skjekk brillene! Nerdestilen har ikke tenkt å forsvinne med det første, gitt.

Marchesa


Rålekre kjoler - som vanlig. Ligner veldig på vinterkolleksjonen, synes jeg, dog fargene er lysere og mer passende for sommerfestene.

Oscar de la Renta


Dette må være favoritten! Lekre kjoler og skjørt, markert liv, fine dressbukser. Er det bare meg eller har flere designere ha latt seg inspirere av Dior sin New Look for denne sesongen?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jeg er så inspirert av Anna Sui sin visning! Veldig glad i folk og safari, og de har klart å gjøre den veldig yndig i år.

Tonia sa...

Jeg vet! Har selv lyst på kjole nr. 2 og 5. Håper jeg kan finne noe lignende i en kjedebutikk eller bruktbutikk til neste sommer..

Anonym sa...

Jeg ganske enkelt elsket bildene du la ut fra Anna Sui og Marchesa sine visninger. Spesielt de folk og goth inspirerte klærne.

Tonia sa...

Hehe, takk. Jeg har vært "forelsket" i Marchesa ganske lenge nå