mandag, september 15, 2008

Dagens Outfit - Mandag

Dette er siste gang dere ser meg med utvokst hår, nå skal jeg nemlig en tur til frisøren og klippe det kort kort! Skummelt er det, men frisøren min er kjempeflink så det går nok bra. Ellers så har jeg fått tak i skinntights og blondetopp på salg, bilder kommer senere. Er det bare jeg som synes at sånne rocka butikker som Carlings har sykt store størrelser på klærne sine? Jeg, med mine lubne lår og alt, trengte en XS for at tightsen ikke skulle henge. Hva med de anorektiske emojentene som bruker å shoppe der da?
Genser: H&M
Singlett: H&M
Skjørt: H&M
Jakke: JC fra ifjor høst
Sko: Zara
Veske: Bianco
Overknees: Indiska
Øredobber: Gina Tricot

5 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker strømpene og skoene!

Tonia sa...

Hehe, tusen takk!

Anonym sa...

Digger siden din. gleder meg til å se deg med kort hår! Men har du ikke lyst til å spare og få litt lengre?
Lurer oxo på om du kan fortelle litt mer om deg selv, hva du har tenkt på om fremtiden, kjærlighets-livet etc.
ellers drit bra!

Tonia sa...

Anonym: jeg synes ikke jeg kler langt hår, jeg, for det første så har jeg tynt hår, så det ser veldig livløst ut, og for det andre så ser annsiktet mitt bedre ut med kort hår. Det høres rart ut, men jeg virker mer lubben i kinnene når håret er lenger.

Ellers så vil jeg ikke ha en altfor personlig blogg, men kan gjerne ha noen filosofiske innlegg av og til pluss tips om utdanning og sånt. Og jeg tror ikke leserne mine har så sykt lyst å høre detaljerte fortellinger om sex-livet mitt ;) Men om du lurer på det så er jeg singel og enjoying it.

Anonym sa...

KULT :D