søndag, september 28, 2008

Best Outfits

Jeg har funnet på en litt gøy måte å hente inspo på, nemlig la dere kjære lesere stemme frem den beste anntrek ut av noen utvalgte fra de siste par måneder. Det er alltid gøy å få feedback, og jeg vil gjerne vite hvilken av disse outfits dere synes er best. Velg topp tre ut ifra bildene nedenfor.

It is always nice with some feedback, and here is your chance to give it to me, and choose your top three outfits from some I used during the last couple of months. I hope this will be fun and inspirational. Just choose three outfits you like best from the pics below and leave a comment.

Here is an example:

1. Nr. 5
2. Nr. 12
3. Nr. 7



For larger pics, click on them

8 kommentarer:

Bibbi-Jeanette sa...

Jeg elsker 18, 21 og 22! Utrolig fine og orginale kominasjoner :)

Anonym sa...

14, 5 og 4 er de fineste, synes jeg! :) Du er inspirerende.

Monica sa...

12, 17 og 18!

Anonym sa...

5, 6 og 13 :)

Silje sa...

13, 17 og 19. Digger hatten din!

Tonia sa...

hihi, ser at den rutete kjolen, skinntights og skinnskjørtet går igjen. Takk for kommentarene! =)

Anonym sa...

Mener du jeg skal velge kun tre? Alle er jo kjempefine:D

Anonym sa...

5 14 19