fredag, september 26, 2008

Tips: Salg på Vita


Det er salg på Lee Stafford hårprodukter på Vita, og jeg måtte selvfølgelig teste noen. Har prøvd det jeg kjøpte nå, og er ganske fornøyd med alt. Tenker at jeg skal gå der med mamma i morgen og hamstre litt på hennes penger.

Anyways. De fleste vet nok (håper jeg) at det er veldig skadelig for håret å vaske det hver eneste dag. Men det å gå rundt med fett hår er ikke noe fint heller. Derfor så måtte jeg bare prøve en tørr sjampo når jeg så at den var på salg. "RU Taking Protection from Oily Roots" er en spray som skal sprayes i håret og gnis godt inn. En bra alternativ om man ikke har tid til å dusje. Jeg prøvde den på håret mitt, som rikrignok ikke var kjempefett, og den så ganske ren ut, dog med nok tekstur til å gi den en rough look. Passer også bra om man skal tupere håret.

Men tilsynelatende rent hår er ikke bra nok om den lukter røyk og andre ulekre ting. Lee Stafford har derfor en spray som nøytraliserer lukten av mat, røyk og alt annet som kan sette seg i håret. "RU Taking Protection from Partying and Smokey Nights Out" kommer i en liten flaske som passer i clutchen. Den skal også spre seg i håret, så om du ikke fikk det jevnt fordelt i håret, don't worry, den kommer til å spre seg av seg selv.

For de som har korte hårklipp som meg vil jeg anbefale Lee Staffords Light Spray Wax. Den gir den røffe looken man får med voks uten at håret ser skittent og ekkelt ut. Passer nok best til pixie eller bob.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:) (eller privet?!):Pjeg leste i et av de tildigere innleggene dine at du var russisk, så lurte jeg på om hvor du kommer fra i russland? kjæresten min er også russisk og han kommer fra st.petersburg. Synes du var veldig flink i å snakke norsk og ikke minst til å skrive norsk! kjæresten min er ikke så flink til å skrive;) han holder på og ta opp fag i oslo for å så senere studere medisin;)

Jeg likte veldig godt bloggen din!:) å har du en veldig kul stil!:P

Tonia sa...

Hehe, jeg kommer fra sør i Russland, et sted som heter Stavropol, men jeg har flyttet til Moskva når jeg var tre.. Jeg har bodd i Norge i nesten åtte år da, så jeg burde kunne flytende norsk nå =P Og hvor lenge har kjæresten din bodd i Norge? Om han var eldre enn meg når han kom så er det ikke rart at det er litt vanskelig å lære norsk

Anonym sa...

Bra tips! Det må jeg sjekke ut:)God helg!

Frøken Makeløs sa...

Jøss, en hårspray som tar bort røykelukt? Why oh why fantes ikke dette for ti år siden, da et eneste kafebesøk var alt som skulle til for å få stinkende hår (pluss at, eh - jeg røykte selv..)?

Anyways, strålende nyheter. Likte særlig tanken på en tørrsjampo som funker, skal ikke se bort fra at jeg tester det ut.. :-)

Anonym sa...

åh okay:) kjæresten min flyttet hit når han var 13 år, så han har vel bodd i norge i rundt 8-9 år..han snakker flytende norsk da, vanskelig å høre at han kommer fra russland, men han er ikke like flink som deg til å skrive;) jeg tror ikke jeg hadde sjans til å lære med russisk så godt som dere kan norsk på 8 år for å si det slik!;P dere har et fint språk i allefal:D

Tonia sa...

Frøken Makeløs: Hehe, sant. Vel, den er fortsatt perfekt i utlandet, husker jeg var i Tyskland for tre år siden og de røyka OVERALT

Anonym: Det kommer jo an på om man MÅ lære språket eller ikke. Moren til en venn av meg kan flytende russisk (og finsk =O)fordi hun har bodd der.