onsdag, september 17, 2008

Ønskeoutfits

Jeg lagde noen outfits til Sallies outfitkonkurranse, men fikk noen skikkelige cravings på de lekre, lekre klærne nå.

Jeans: Topshop
Cardigan: Forever21
Tank: H&M
Bikerjakke: Aner ikke. Fra en eller annen australsk webside
Booties: Alexander McQueen
Veske: La Redoute
Skjerf og lue: See by Chloe
Øredobber: Vera Wang
Cardigan: Helmut Lang
Kjole: Harlow
Veske: Vintage Chanel 2.55
Sko: Moschino
Strømpis: Topshop
Ring: Aner ikke
Øredobber: Metropolitan Museum of Art

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ble forelsket akkurat nå i de lilla skoene fra Moschino!

Tonia sa...

I know! Så de og tenkte bare "vil ha!"

LINA sa...

For å prøve å forklare det lett:
Man fremhever best kinnbeina ved å ta mørkt (rouge, solpudder) der hvor det går inn (sug inn kinnene) og lyst (highlight) på selve kinnbeinet. Jeg har fått helt dilla på å forme ansiktet mitt så jeg tar helt av med highlighten om dagen :p Men det er kjempemorsomt.
Håper du fikk noe ut av det?

Tonia sa...

Okay, tusen takk skal du ha! Jeg har ingen highlighter akkurat nå, men kan nok bruke en lys rosa rouge istedenfor