lørdag, september 20, 2008

Dagens Outfit - Lørdag

Hipster, sa du? *smil*

Jeg bestemte meg å søke restplass på molekulær bioteknologi ved Heidelberg i Tyskland, og om jeg får plass, bytte til medisin etter en semester (det går visst an i Tyskland så lenge man får dritbra karakterer) eller eventuelt søke til en annen universitet (å ha bakgrunn i en naturfag er jo en kjempefordel). Jeg venter på svar fra universitetet på om det går an å bytte fag da, men har hørt fra utallige folk at ja, det går an. Men gud, det blir sykt stress da, om jeg får restplass sent i oktober må jeg flytte til Tyskland på under en uke. Stress, stress, stress.

Tee: Gina Tricot
Jeans: Black Milk
Skinnjakke: Red Label
Sko: H&M
Skjerf: Indiska
Lue: H&M

5 kommentarer:

freya sa...

nice one, i like the colour of your pants.


and about translations - it would be great if you just write a few words in english every time... :>

Tonia sa...

hihi, thanks, I'll try to do that!

Anonym sa...

Åh, det høres spennende ut! Håper du kommer inn! Kul t-skjorte! Hva står det?

Maria Magdalena Olsson - 8 Days A Week sa...

8 Days A Week
___________________________________


Åh.....

molekulær bioteknologi....hva gjør man sen da???

Skriv inn på bloggen min å fortell.

jeg har mange kompiser som har studert i Tyskland. De sier det er veldig bra, men veldig strengt! Så lenge man fikser det, så er det ju ingen problemer :)


www.eightdaysaweek.blogg.no


__________________________________

Tonia sa...

Maria: Takk! Det er åpen studie da, der alle som søker kommer inn, så jeg håper egentlig at alle som søker restplass kommer inn og.
Og det står "This Is Why I'm Hot". Fjortis-teen min =D

Maria nr.2, man jobber nok med forskning etter å være ferdig med det, men som sagt, jeg skal prøve å bytte til medisin etter en-to semester.