tirsdag, september 02, 2008

Dagens Outfit - Tirsdag

Jeg var på Bianco og prøvde de lekre blå skoene dems. De minste var i str.38 som var altfor stort. De samme skoene finnes i sort og da, og de hadde passet meg bedre, med tanke på at jeg ikke har noe som matcher de blå i garderoben min. Oh well. Men om jeg finner de i rødt blir de kjøpt med en eneste gang.

Sorry for det dopa trynet mitt på bildene, og det slitte, utvokste håret. Nå skal jeg klippe meg som Agyness snart.


Genserkjole: Red Label
Overknees: Indiska (skikkelig skuffet over disse, de er ikke lange nok)
Sko: Roots
Veske: Bianco
Øredobber: Glitter
Spenne: H&M

4 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Stilig antrekk :)

Anonym sa...

Kjempestilig! :)

Anonym sa...

Kjøp overknees på HM! De er litt høyere ;)Kult antrekk!

Tonia sa...

Tusen takk skal dere ha!
Victoria: Jeg har to par overknees fra H&M, og er ganske fornøyd med de, men greia er at jeg får "muffintop" på lårene av de =S Det gjør jeg ikke med de fra Indiska.