fredag, september 26, 2008

Dagens Outfit - Fredag

Klarte ikke å holde meg og kjøpte en pose smågodt på Narvesen i dag. Tilbud er tilbud, hehe. Og så fikk jeg en kompliment av en søt eldre dame som syntes at antrekket var fin. Er det bra eller dårlig? Så fikk jeg brev fra ZVS som sa at jeg ikke kom inn på medisin. Noe jeg var klar over ganske lenge nå, egentlig. Det som derimot er irriterende er at de ikke ga noe informasjon om restplasser, så jeg må kontakte universitetene om det.

I just had to buy a bag full of sweets since it was so cheap. Now I will enjoy myself while ruining my teeth, hehe. An older lady complimented me on my outfit today, is it a good or a bad thing? Plus I got a letter from ZVS saying I did not get into med school, something I have known for a while now. Well, I'll just have to apply for free places on other, less popular courses.

Dress: H&M
Jacket: Red Label
Hat: H&M
Shoes: Lacoste
Pearls: Vintage
WDYT about the dark cherry coloured lipstick. Awesome or too gothy?

Ingen kommentarer: