mandag, september 08, 2008

Dagens Outfit - Mandag

Jeg ville prøve meg på høstens luksusgrunge look med en tykk strikkegenser, småslitte skoletter, knæsje tights og en søt tyllskjørt. Jeg synes det funket fint, jeg.

Anyways, jeg er med i Nettes outfitkonkurranse, så check it out. Jeg har sterk competition, med Lena, Linn og Renate, blandt andre.

Cardigan: Tommy Hilfiger, kjøpt i Hong Kong
Skjørt: H&M
Tights: H&M
Sko: Björn Borg
Veske: Bianco
Belte: Vintage
Brosje (øverst på kragen): Vintage
Øredobber: Glitter
Neglelakk: OPI That's Hot! Pink

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du er til stor inspirasjon, selvom jeg ikke er på langt nær like vågal som deg ;p

Tonia sa...

Tusen takk, søte deg! Og ikke alle trenger å være vågale, Audrey Hepburn var jo knappt det ;)

Anonym sa...

Cardigan'en din så helt herlig ut!! synes du har kjempe modig matching:-) Kjempe fint!!

myfavorites.blogg.no

Tonia sa...

Hehe, tusen takk skal du ha! Tror ikke den cardiganen finnes i butikkene lenger, kjøpte den for nesten to år siden.