lørdag, september 06, 2008

Dagens "Vil ha!"

Jeg må innrømme at jeg alltid har ansett Lindex som en "kjerringbutikk", og nektet å handle noe annet enn en tilfeldig tights der. Men jeg ble litt intrigued av klærne på utstillingsdukkene i det siste, og endte opp på websiden dems i dag. Nja, dette er fortsatt ikke "High Fashion" akkurat, men noen godbiter finnes det absolutt.

Jeg falt for denne chiffongblusen i "winter florals", altså de dusere, nedtonede blomstrede plagg som fortsatt er hot for høsten. Denne blusen kan, i mine øyne, brukes til hverdags med skinny jeans, en chunky cardigan og lekre støvler. Høres dette ut som en Lindex-reklame, muligens? Vel, det gjelder å "rocke" denne blusen opp, og accessories i skinn, belter eller vesker med nagler, eller grungy strikkede luer og skjerf passer bra til formålet. Det jeg ikke liker er at minste størrelse man kan få den i er 36, og med tanke på at sånne billige merker som Lindex gjerne driver med "vanity sizing" ville denne se ut som en sekk på meg.

Men for de som er litt større enn meg koster den 249 kr. Er usikker på om det var norske eller svenske kroner da.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Må inrømme at blusen ikke falt helt i smak hos meg.
Men jeg vil få tilføye at håret ditt er nydelig!

Anonym sa...

jeg synest den var litt søt :) men,er ikke helt min smak

Tonia sa...

Thale: Hehe, man får jo lov til å ha forskellig smak =P Og takk, men trenger nok å klippe det snart, siden det blir ganske slitt.
Aina: Takk takk.

Anonym sa...

den var stilig!

Anonym sa...

Du er så flink til å skrive : )

Tonia sa...

Tusen takk, jenter =)